27 април, 2008

Празнично



По странно стечение на обстоятелствата все по-рядко минавам от тук, все по-рядко пиша, сякаш пътя ми се спря преди да започне всъщност,няма да разсъждавам за безличието, безразличието или за няколкото други без, които се ме въртят из главата.


Снощи пак по тази странна стеченост на обсотятелствата присъствах, благодарение на съвременната технология на литургията на Патриарха Максим, чух от хиляди километри гласа му да благословия и честити с празника и може би само мисълта че все още сам част от това общество което почита традициите, не религията, което вярва в същноста на нещата , не в измислените идеологии .... знам със сигурност не съм модерна атеистка ,нито феминистка, нито бунтарски социално настроена антихристка, просто сам аз.


И днес след Формулата и Финaла на Мастера от Монако, слушам музика....празнично ми е







Няма коментари: